vrijdag 31 januari 2014

Deel & Win

Eigenlijk hou ik niet zo van deel & win acties. Ze vervuilen je hele Facebookwall en de winkans is in de regel 1:100000 ofzo. Ik zeg eigenlijk want eigenlijk vind ik ze ook heel verleidelijk. Prachtige steigerhouten sets, compleet ingerichte kinderkamers, je kan het zo gek niet bedenken of je kan het winnen. Gewoon ff delen. En soms stink ik er dus in. Meestal bereken ik eerst even mijn kans en als die nog een beetje reeel zijn dan deel ik. En win ik nooit.

Vorige week gaf de superhippe kapper, waar iedereen wèl tevreden over is een gratis knipbeurt weg. Nou wilde ik altijd al een keer naar die kapper, maar ik wilde er niet voor betalen (want: behalve hip ook duur). En om nou veel geld te investeren in iets waarvan je niet zeker weet of het goed is, daar ben ik altijd een beetje huiverig voor. Maar goed: delen en winnen dus. En guess what: ik deelde... en ik won!

Daar zat ik dan, op mijn vrije dinsdagochtend. Kids allebei naar school en ik in de kappersstoel. Met de minuut werd de behandeling zijn geld meer waard. En dat terwijl ik er niet eens voor hoefde te betalen. Deze kapper bekeek mijn haar vóór ze het waste. Ze masseerde mijn hoofd terwijl ze het vervolgens wel wastte (fijn, fijn, fijn!) en ze adviseerde me over welk kapsel me het beste zou staan, in plaats van dat ze me glazig aankeek en vroeg 'wat wil je zelf?' (Wat wil ik zelf, wat wil ik zelf? Ik vraag het jou omdat ik het niet weet!).

1,5 Uur later stapte ik met een hoofd vol perfect gekapte krullen het schoolplein op. Compleet overhairdressed natuurlijk. Maar ik kreeg wel heel veel complimenten :-).

's Avonds gingen we uit eten. Mijn husband en ik. Gewoon omdat het kon. En omdat mijn haar te mooi zat voor alleen maar op het schoolplein. En omdat het in deze staat nooit meer vertoond zal worden. En dat was fijn!

Thanx to Remix. Ik kom terug. Want ook onder krullen ben ik zeer tevreden. Dat hebben zij dan weer mooi gewonnen! Snap ik gelijk het nut van die acties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten