maandag 16 juni 2014

Kleine mooie dingen

Ik hou van mooie dingen voor in huis. Geen grote mooie dingen maar kleine mooie dingen. Leuke details en een grapje hier en daar. Een half jaar terug kon je bij me binnenkijken, toen kon je er iets van zien.

Maar ons huis is niet zo groot en inmiddels aardig vol. Het is wel af. En omdat ik niet het type ben dat elk half jaar zijn hele interieur vernieuwt, stopte ik met zoeken naar nieuwe wooninspiratie. Ik zegde mijn abonnement op mijn favoriete woontijdschrift op en berustte in het idee dat er 'later' een huis zal komen met heel veel kamers waarin ik me uit kan leven.

Maar heel af en toe komt er toch nog iets bij. Dan zoek ik iets. Weet ik precies wat ik waar wil hebben. En soms niet eens waar ik het moet krijgen (of dat het uberhaupt wel te krijgen is). En als ik het dan heb, geniet ik extra van het feit dat ik het heb én van het resultaat.

Zoals afgelopen week. Kleutermeisje is ineens ontzettend geinteresseerd in schrijven en in letters en dus bedacht ik dat ik een alfabetposter wilde. Maar dan een goeie. Dus niet met blokletters maar met de letters zoals ze op school leren. En met plaatsje van voorwerpen die daadwerkelijk met de goede klank worden uitgesproken (dus niet de c van clown enzo). En bij voorkeur ook nog mooi.

Ik wist dat ik ooit iets op twitter voorbij had zien komen dat aan mijn eisen voldeed (love social media!). Ik vroeg na, zocht en vond! Joehoe!

En na het bestellen en wachten, volgde er een waar feestje van ontvangen, uitpakken en ophangen. Feest je mee?



















Kijk nou, wat een superleuke verpakking! Dat maakt het uitpakken al leuk!



















En een leuk kaartje erbij! Handgeschreven èn persoonlijk want het ging echt over MIJN poster.




















Lijstje erom.. Van de Ikea. Goedkoper vind je ze niet. Fijn dat in de webshop de goede lijst al getipt stond.
















En klaaaaaar!! Daar word je toch blij van? Ik wel! En kleutermeisje ook! Die blijft schrijven..

Ik bestelde mijn poster bij PS Ik hou van jou. Ze hebben er heeeel veel moois!

PSikhouvanjou, kinderkamer accessoires en speelgoed

1 opmerking: