donderdag 2 juni 2016

2. Een parasol

Vandaag reed ik mijn route naar school anders. Oplettender. Met meer aandacht. Ik zocht een parasol. Niet geheel onverwacht was er nergens een te bekennen. Naar de parasol in mijn herinnering hoefde ik gelukkig niet lang te zoeken. Die staat op een camping in Frankrijk en daaronder snijden we voor de hele kinderschare (én hun ouders) meloenen in grote lekkende stukken. Helaas zijn we nog net niet op de camping dus de foto van vandaag die zette ik gewoon in scene.




Deze foto hoort bij de tweede opdracht van de Sestra fotochallenge.

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Toevallig zag ik je in de lezerslijst van m'n vriendin, ik ben benieuwd wat jij voor foto's plaatst deze maand!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Benieuwd waar je mn blog tegenkwam! En jij fotoot ook mee zag ik. Benieuwd naar alle zomerse plaatjes! Ik vind het nu al best een uitdaging.

      Verwijderen
  2. Ik fotoot ook mee ja :) Via www.opliefdesjacht.blogspot.nl kwam ik je tegen.

    BeantwoordenVerwijderen